Консульський відділ Посольства України в Данії здійснює прийом громадян лише за попереднім записом в Електронній черзі, що адмініструється Міністерством закордонних справ України, за наступним посиланням:
https://online.mfa.gov.ua/application
УВАГА! У зв’язку із великою кількістю звернень Електронна черга може бути заповнена. Це спричинено запитами українців, які масово прибули в Данію без документів після 24.02.2022 та потребують їх оформлення. Рекомендуємо регулярно відслідковувати появу нових місць.
Цей онлайн-сервіс створений для замовлення наступних консульських дій, які для зручності згруповані в декілька категорій:
Паспортні дії
УВАГА! Консульський відділ Посольства приймає громадян виключно за наявності у них готового пакету документів (оригінали, ксерокопії, фото).
Для запису в Електронну чергу першим кроком у полі «Виберіть країну» зазначте «Данія», у полі «Консульство» виберіть «ПУ в Данії», у полі «Категорія консульської дії» – потрібну консульську дію. У полях «Дата» і «Час» зазначте відповідно день і часовий проміжок візиту до Консульського відділу Посольства.
Наступним кроком у відповідних полях напишіть Ваше прізвище, ім’я та по батькові, данський мобільний телефон (у випадному списку потрібно вибрати «Данія +45») та адресу електронної пошти (продублювати для підтвердження).
Необхідно зазначати дані тієї особи, яка безпосередньо отримуватиме консульську послугу. Передача запису в електронній черзі друзям і знайомим не допускається.
Після перевірки правильності введених даних натисніть кнопку «Так, все вірно». Далі натисніть кнопку «Завершення реєстрації».
Після натискання цієї кнопки, Ви отримаєте повідомлення «Бронювання пройшло успішно» разом з номером бронювання, а на адресу Вашої електронної пошти надійде лист з підтвердженням вибраного часу.
Ви маєте перейти за посиланням «Завершення реєстрації» у цьому листі для підтвердження бронювання.
У зв’язку з технічними проблемами, які наразі вирішуються, отримання листів на електронну пошту не гарантоване.
Якщо у Вас виникли непередбачувані обставини, які не дозволяють прийти на прийом у вибраний часовий проміжок, Ви зобов’язані якомога скоріше самостійно скасувати бронювання, скориставшись посиланням, яке було надіслано на Вашу електронну адресу під час реєстрації в електронній черзі.
Якщо Ви не скасуєте бронювання і не з’явитеся в Консульському відділі Посольства у заброньований Вами час, Ви позбавите іншу людину можливості отримати консульську дію.
Консульський відділ Посольства залишає за собою право скасувати або перенести бронювання заявника на інший час, повідомивши його про це з використанням контактних даних, залишених під час реєстрації.
Електронна черга створена для безпосередньої взаємодії між заявником та консульською установою України за кордоном.
Запис на консульський прийом безкоштовний. Використання цієї системи посередниками та отримання на її основі будь-якої вигоди неприпустимо.
Записи в цій автоматизованій системі здійснюються громадянами самостійно, консульські посадові особи не можуть бронювати час для громадян або вносити зміни до існуючих бронювань.
У випадку оформлення консульської дії щодо дітей до 16 років, вказуються дані одного з батьків або законного представника дитини.
Якщо Ви плануєте оформити декілька консульських послуг (наприклад оформлення декількох паспортів для членів однієї родини або необхідності оформлення паспорта, засвідчення заяви та прийняття на тимчасовий облік тощо), потрібно вибрати «Інші дії» і зазначити «Дві консульські дії» або «Три консульські дії».
Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати. Всі бронювання, що дублюються, будуть видалені адміністратором.
Якщо Ви плануєте звернутись до Консульського відділу Посольства групою осіб (члени однієї родини, друзі, знайомі), необхідно створити реєстрацію для кожної особи окремо.
Неможливо зареєструватися з недійсним номером телефона та недіючою адресою електронної пошти. Також неприпустима реєстрація з адресою електронної пошти, створеної на російських інтернет-сервісах, таких як Km.ru, List.ru, Mail.ru, Newmail.ru, Pochta.ru, Rambler.ru, Yandex.ru тощо.
У випадку відсутності зворотного зв’язку з заявником (вимкнений телефон, не підіймає слухавку протягом трьох дзвінків, недіючий номер), бронювання може бути видалене адміністратором.
Якщо в ході заповнення онлайн-форми Ви побачите помилку «Error: Network Error», це означає, що Інтернет-з’єднання з вебсервером МЗС України нестабільне. У такому випадку заповнення онлайн-форми необхідно відновити спочатку.
Бронювання часу відвідання Консульського відділу Посольства не гарантує вчинення замовленої консульської дії.
Користуючись автоматизованою системою запису на консульський прийом громадян «Електронна черга», Ви погоджуєтеся на надсилання та опрацювання повідомлених персональних даних Консульським відділом Посольства України в Королівстві Данія в рамках та обсязі, необхідному для вчинення обраної консульської дії.