• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Стара версія
Запис в Систему замовлення спеціальних послуг
Опубліковано 11 березня 2023 року о 15:00

Система замовлення спеціальних послуг, що адмініструється Консульським відділом Посольства України, доступна за наступним посиланням:

https://cutt.ly/special-application

УВАГА! Консульський відділ Посольства приймає громадян виключно за наявності у них готового пакету документів (заповнена заява, оригінали, ксерокопії, фото).


Цей онлайн-сервіс створений для замовлення спеціальних консульських послуг, що вчиняються виключно у період дії воєнного стану в Україні:

Запис в Систему відбувається за наявності вільних місць (часових слотів), які відкриті максимум на наступний тиждень від сьогоднішнього дня. Це зроблено спеціально, щоб черга завжди була актуалізована, і можна було регулярно записуватися в неї в момент появи нових часових слотів.

Прийом громадян України з метою виконання спеціальних консульських послуг відбувається двічі на тиждень – у вівторок і четвер.

Для запису в Систему замовлення спеціальних послуг в полях «Дата» і «Час» потрібно зазначити відповідно день і часовий проміжок візиту до Консульського відділу Посольства.

Наступним кроком у відповідних полях потрібно зазначити Ваше прізвище та ім’я (обов’язково зазначте Ваше прізвище), адресу електронної пошти та данський мобільний телефон.

У полі «Нотатки» напишіть, яку конкретну спеціальну консульську послугу Ви замовляєте.

Необхідно зазначати дані тієї особи, яка безпосередньо отримуватиме консульську послугу. Онлайн-запис є індивідуальним і не може бути переданий іншій особі.

Після перевірки правильності введених даних потрібно натиснути кнопку «Зарезервувати».

В разі потреби виконання більше однієї консульської послуги під час візиту до Консульського відділу Посольства (наприклад продовження строку дії кількох паспортів), потрібно окремо зарезервувати відповідну кількість часових проміжків.

Ви не зможете зареєструватися з недійсним телефонним номером та недіючою адресою електронної пошти. Також неприпустима реєстрація з адресою електронної пошти, створеної на російських інтернет-сервісах, таких як Km.ru, List.ru, Mail.ru, Newmail.ru, Pochta.ru, Rambler.ru, Yandex.ru тощо.

У випадку відсутності зворотного зв’язку з заявником (вимкнений телефон, не підіймає слухавку протягом трьох дзвінків, недіючий номер), бронювання буде видалене адміністратором.


Скасування (перенесення) замовлення

Якщо у Вас виникли непередбачувані обставини, які не дозволяють прийти на прийом у вибраний часовий проміжок, Ви зобов’язані якомога скоріше самостійно скасувати Ваше замовлення, скориставшись посиланням, яке було надіслано на Вашу електронну адресу під час реєстрації в Системі замовлення спеціальних послуг.

Якщо Ви не скасуєте своє замовлення і не з’явитеся в Консульському відділі Посольства у зарезервований Вами час, Ви позбавите іншу людину можливості отримати консульську послугу.

Консульський відділ Посольства залишає за собою право скасувати або перенести замовлення заявника на інший час, повідомивши його про це з використанням контактних даних, залишених під час реєстрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux