Спочатку зареєструйтеся на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за наступним посиланням:
Далі натисніть кнопку «Вхід» та виконайте аутентифікацію за допомогою електронного підпису (у вигляді файлового носія або токену), Дія.Підпису системи BankID Національного банку України (id.gov.ua), електронного пенсійного посвідчення або логіну.
Виберіть «Заява на призначення пенсії», надайте згоду на отримання інформації від ПФУ на адресу вашої електронної пошти (дистанційне інформування) і надайте згоду на передачу та обробку своїх персональних даних.
Далі дайте відповіді на питання анкети-опитування з метою визначення супровідних документів, які необхідно подати разом із заявою. Долучіть усі ці документи до заяви та натисніть на кнопку «Сформувати заяву».
Документи, які долучатимуться до заяви, потрібно відсканувати і зберегти у форматі JPEG або PDF. Розмір кожного файлу (сканованої копії документу) не повинен перевищувати 1 Мб. Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно скомпонувати в один PDF-файл.
Якщо ви не можете виконати аутентифікацію за допомогою електронного підпису, можлива ідентифікація в онлайн-режимі. Для цього у головному меню виберіть «Ідентифікація у режимі відеоконференцзв’язку», заповніть форму, обов’язково зазначивши ваш данський мобільний телефон та адресу електронної пошти, і очікуйте на зворотній зв’язок працівників Пенсійного фонду України.